ini kesah aku
padam....
Tuesday, September 3, 2013 |

sedih..
sedih sbb tgk mnde lame tu ade lg...
tp...mcm mane aku nk ckp??
ape yg aku ckp x kn didengar....
sudahnya...tahan rasa...tahan diri....
senyum jugak walaupun ati da sedih....

hipokrit?
x...sbb kdg2 kite kene puaskn ati org lain..
ati sniri luka...sape tau...
tp aku pndai nk cure sniri kot...
sbb tu la aku penting kn ati org lg....

tp...kalau utk kali nie...
x boleh ke ikut kehendak ati aku?
aku x mintk mnde bukan2...
mnde yg aku mntak tu sgt la senang...
tp nk ke die paham?

bukan x pernah bangkit kn...
bukan x pernah diungkapkan..
tp x de yg nk memahami....
akhirnya...aku susahkn hati seniri...
maafkan aku hati...maaf kn aku sbb bebankan kau...

hati aku..
aku kene jaga sniri...
hati org lain...aku boleh jagakan juga...
luka ati org lain...luka la ati aku...
tp kalau ati aku luka...die x tau pun....
simpan dalam ati..telan sniri...

nk menangis....
tp biar aku simpan air mata nie...
simpan sniri...kumpul...buat jadi tembok pertahanan diri...
mana tau kalau terluka lagi...aku x de la jatuh rebah tersungkur...


mengharapkan ade yang memahami...
pujuk la hati nie...kesiankan hati yg tgh pedih nie...
tp mane la die tau...aku tetap memendam...xde luahan perasaan...beku dan kaku...

pedih....
terima dalam pasrah...
namun tiada redha dlm pasrah itu...
=(

utk ape kenangan tu?bawa bersama smpai ujung nyawa?
tiada guna...pandang ke depan...lihat siapa yg menanti...
jgn disimpan lg kenangan tu...awak buat ati sy makin pedih...
sgt pedih....

0 SAID SOMETHING
Older Post | Newer Post
cite pendek pasal aku..^^,


aku farhah azman.umo dalam 20-an..study kt Universiti Utara Malaysia..Sintok,Kedah..dan aku bangga dok dlm u yg ijau permai nie..cite2 nk jd ape ntah..aku x tau..jgn tnye..aku ade sorg umi..sorg abah..6 adek beradek tu termasuk la aku yg comey lg baek ati..aku ade sorg cinte ati..dan aku ade ramai kekawan yg putus wayarnye...hak2...

sejarah blog aku..

aku x tau mcm ne aku boley ade blog..yg penting..sume mnde yg aku ade kt alam cyber nih..kompom bkn aku yg buat..pasal aku tersgt la bute IT dlu..skg celik da sikit..dan aku masih cube nk mencelikkn diri..hmm.. Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Farhah Azman

Best View at GOOGLE CHROME!