ini kesah aku
bicara...
Sunday, September 15, 2013 |

terkedu saat perkataan itu diluahkan....
aku hanya mampu terdiam dan bermonolog dalaman...
apa salah aku?
hanya mendambakan sedikit perhatian...
dan itu lah balasan yg aku terima...

saat aku menerima tamparan dari sebuah perkataan...
aku nekad...biarlah aku berdiri untuk diri sendiri sekarang...
aku mampu...bukan kerana aku sombong...
tp kerana aku x mampu untuk menerima ulasan itu lg...

saat perkataan itu dilafazkan..
aku terpana ...terfikir...
pernahkah diri mu terfikir akan diri ku?
setelah semua yang terjadi...?
setelah semua yang dilepaskan...?
setelah semua yang ditanamkan?

sekali lagi...
aku kecewa dalam diam...
biarlah dirimu berasa aku sudah mula beralih arah...
ini pilihan aku...aku kuat walaupun hati ku luluh kerana mu...

jaga bicara mu....
jaga tutur mu....
jgn ada yg terluka seperti aku...

0 SAID SOMETHING
Older Post
cite pendek pasal aku..^^,


aku farhah azman.umo dalam 20-an..study kt Universiti Utara Malaysia..Sintok,Kedah..dan aku bangga dok dlm u yg ijau permai nie..cite2 nk jd ape ntah..aku x tau..jgn tnye..aku ade sorg umi..sorg abah..6 adek beradek tu termasuk la aku yg comey lg baek ati..aku ade sorg cinte ati..dan aku ade ramai kekawan yg putus wayarnye...hak2...

sejarah blog aku..

aku x tau mcm ne aku boley ade blog..yg penting..sume mnde yg aku ade kt alam cyber nih..kompom bkn aku yg buat..pasal aku tersgt la bute IT dlu..skg celik da sikit..dan aku masih cube nk mencelikkn diri..hmm.. Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Farhah Azman

Best View at GOOGLE CHROME!