ini kesah aku
BERITA GEMBIRA....=)
Monday, June 17, 2013 |

aku da lame x usik blog nih...
last aku usik..mase nk promo adha...hehe!

berita gembira...yes...sgt gembira...
padahal aku x de kene mengena pun dgn news tu...

arinie...ade baby baru lahir...
org yg aku x knl pun....tp slalu la telinga nih dgr pasal org tu...
da selamat da die..dpt sorg lagi anak...sakat nih....total anak die 3 la...
wuhuuuu...terharu dengo....tahniah buat die ngn bini die...=)

bile dgr org sebaya kite ade 3 org anak...
sumpah aku cakap...aku jeles...hehehe...
aku x tau korg cm ne....tp aku jeles....tumpang epi...haha!!

baru2 nih plak aku ade dgr..kawan aku pregnant....12 minggu da...
haha....aku dgr pun da rase seronok...kalau seniri pregnant???x tau la cm ne...haha...=)

pastu kawan baek aku....mmg dok serumah ngn aku dlu...
skolah sesame...penah satu asrama sesame...lepak sesame....
bln 8 nih nk kawen da....=)
aku ingt lg kiteorg dok main teka2 sape kawin dulu antara kiteorg berempat...haha!
sgt gembira dgr die da ade yg punye....wish u a hepi married life babe!!!

and aku....aku still lg cm nih...
x de progress dlm social life...haha...
just ade bisnes....yg aku nk run utk jangka masa panjang aku...
and yes....aku buat mnde nih bcoz one day kalau aku kawen...
aku x nk kje luar....aku nk kje kt umah...
flexible time....boley jaga suami...ade anak t boley jaga anak plak...
no nursery tu sume...anak aku..aku x nk bg org jage...
da mcm2 kes aku dgo....org nursery dera anak bagai...seram aku...
so..better aku ade kewangan kukuh dr skg...baru lah aku mmpu nk jamin masa dpn sniri...

by the way...
da byk sgt aku melalut nih...
aku cume nk cakap...aku epi utk die org...
semoga selamat utk semuanya.....insyaallah....=)

*doa kn jodoh aku pun laju cm kekawan aku yg lain nih..hehe...=)

0 SAID SOMETHING
Older Post | Newer Post
cite pendek pasal aku..^^,


aku farhah azman.umo dalam 20-an..study kt Universiti Utara Malaysia..Sintok,Kedah..dan aku bangga dok dlm u yg ijau permai nie..cite2 nk jd ape ntah..aku x tau..jgn tnye..aku ade sorg umi..sorg abah..6 adek beradek tu termasuk la aku yg comey lg baek ati..aku ade sorg cinte ati..dan aku ade ramai kekawan yg putus wayarnye...hak2...

sejarah blog aku..

aku x tau mcm ne aku boley ade blog..yg penting..sume mnde yg aku ade kt alam cyber nih..kompom bkn aku yg buat..pasal aku tersgt la bute IT dlu..skg celik da sikit..dan aku masih cube nk mencelikkn diri..hmm.. Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Farhah Azman

Best View at GOOGLE CHROME!