ini kesah aku
ape masalah kau??
Monday, June 24, 2013 |

aku ingt kau normal...
tp kau lg truk dari yg lain...
maksud aku..bkn yg lain tu truk..
tp ko adalah org yg x dijangka utk berkelakuan mcm tu....

like seriously???
ko mmg cam haram jadah....
sumpah aku ckp....ckp x serupa bikin..
perubahan ketara...ramai yg terasa...
x kn ko x tau??x kn ko x rasa...
aaahhh..jgn bg alasan kata ko x perasan...
ko yg berubah....ko xkn xtau?

ko buat cm nie....
mmg aku mkn dalam...
aku ingat kau lain dr yg lain...
but u r the worst ever...
x ley harap...siyes...kecewa....

jgn amek kesempatan atas org der...
ko mungkin gunakan jek kiteorg nih...
ye la....utk kepentingan ko...
once da dpt sume mnde...ko blah cm tu jek...
x ingt lgsung kn ape yg penah kite sume lalui?
lupa diri kau nih...

ko wt aku ilang mood mlm nih...
ah..sudah lah kau...aku x perlukn org mcm ko dlm idop aku..
go to hell u suckers!!!
100x damn u!!
fuck off!
da....puas ati aku dpt carut due tige baris bahase asing...
=..=

1 SAID SOMETHING
Older Post | Newer Post
cite pendek pasal aku..^^,


aku farhah azman.umo dalam 20-an..study kt Universiti Utara Malaysia..Sintok,Kedah..dan aku bangga dok dlm u yg ijau permai nie..cite2 nk jd ape ntah..aku x tau..jgn tnye..aku ade sorg umi..sorg abah..6 adek beradek tu termasuk la aku yg comey lg baek ati..aku ade sorg cinte ati..dan aku ade ramai kekawan yg putus wayarnye...hak2...

sejarah blog aku..

aku x tau mcm ne aku boley ade blog..yg penting..sume mnde yg aku ade kt alam cyber nih..kompom bkn aku yg buat..pasal aku tersgt la bute IT dlu..skg celik da sikit..dan aku masih cube nk mencelikkn diri..hmm.. Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Farhah Azman

Best View at GOOGLE CHROME!